torstai 3. toukokuuta 2012

Mediaattori-podcast #27: Don't believe the hype

Kertooko Instagramin miljardikauppa hypestä vai pelkästään uudesta internet-kuplasta? Onko digitaalisen ajan journalismi entistä lahjotumpaa vai lahjomattomampaa? Pahentaako läpinäkyvyys hypeä vai tekeekö se viestinnästä entistä rehellisempää? 

Kuuntele (1:10:50)

Tilaa Mediaattori: iTunes | XML Feed

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Puhuitte siitä että Olivia oli ensimmäisenä mediakonsernina hankkinut itselleen lifestyleblogin (kyseessä siis Paras aika vuodesta -blogi). Uutinen on hieman väärä sillä kukaan muu bloggaaja ei ole suostunut myymään aikaansaamisiaan niillä summilla kuin mitä mediatalot ovat tarjonneet. Blogista maksettava palkkio on naurettava verrattuna siihen kuinka paljon näkyvyyttä ja lukijoita se tuo mukanaan.